Formiran je gradski Savet za bezbednost saobraćaja, koji će se baviti bezbednošću u saobraćaju i predlagati kako će se trošiti novac dobijen od naplaćenih kazni.
Odlično, neka prvo lepo obrate pažnju kakve urbanističke uslove izdaju (naročito kada je pitanje potrebnog broja parking mesta), pa posle da isprate da li vajni investitori iste poštuju, a neka se neko usudi pa im da dozvolu, što građevinsku što upotrebnu, ako to ne ispune...Inače, ekipa mi uopšte ne uliva poverenje...jedini koji tu nešto valja je Jevđenić, i to pod uslovom da čoveka puste da radi onako kako on zaista misli...
Novom Sadu ne treba tih 30% pošto će građani plaćati 30 dinara za video nadzor a za puteve "naš" nam mili gradonačelnik neće da da pare ali zato za odela,novčanike i ostale "bitne" stvari ima para! Tako da se bojim ako i ostane tih 30% od kazni (a mislim da to nisu male pare) "naši" gradski oci zajedno sa gradonačelnikom će već to potrošiti na sebe i svoje potrebe a ne potrebe NOVOSAĐANA!!!!!!! Mislim da im je vozni park u lošem stanju pa bi trebalo kupiti nova kola a i nove kompjutere!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Formiran Savet za bezbednost saobraćaja
Novi Sad
•05.03.2010.
•13:09 > 10:32
Komentari 3
sosa-prava
bata
Novosađanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H